Štúdio DROP vzniklo ako duchovný pokračovateľ nightwolves studio, ktoré bolo zložené z dvoch ľudí. Boli sme mladí a zapálení pre hry. Programovanie vlastného enginu bolo nad naše sily a tak sme začali upravovať už funkčné hry. Prevažne išlo o hry založené na idEngine ako bol Jedi Outcast a Jedi Academy. Niečo málo sme plánovali aj pre Doom 3.
Neskôr sme sa hrali aj modifikáciami a úpravami v obľúbenej hre Counter Strike. Za pomoci jednoduchých scriptom sme si vytvorili vlastný zombie mód skôr než zombie a survival sa stal trend a hit. Nebolo to dokonalé, ale mechanika fungovala dobre.
Tvorili sme aj misie a modely pre hru Operation Flashpoint. Všetko pre svoju potrebu a potešenie.
Najambicióznejším sa stala silno modifikovaná verzia serverového scriptu pre legandárnu MMORPG World of Warcraft. Priniesli sme vlastný svet, vlastný príbeh a vlastné questy. V koperácii s ďalšími fanúšikmi vznikla Posledná Krv. Nasledovalo niekoľko ďalších pokračovaní. Jedno dokonca vo svete GTA San Andreas.
My sme však chceli viac! Túžili sme priniesť niečo nové a revolučné. Ťahalo nás to k realizmu a simulácii. Ideálne v tvrdom a nehostinnom prostredí často zasadenom do mysticko-mytologického priestoru s vlastnou históriou inšpirovanou skutočnosťou. Túžba priniesť silný emočný zážitok nás držal v priestore eticky sivej zóny. Preto sa aj dnes radi pohrávame s témami filozofie odkrývajúc tajomno našej duše.
Následkom životných okolností sa družina rozpadla a premenovala na Triglaw a neskôr na DROP, ktoré sa nesnaží byť konvenčným štúdiom prinášajúc len komerčné projekty na rýchle pobavenie. Našou túžbou je tvoriť hry, ktoré menia paradigmu herného zážitku prostredníctvom tajomných a vzrušujúcich interaktívnych príbehov postavených na tradícii predošlej tvorby.
Igor Korček
Creative Director
bog@triglaw.sk
Ladislav Odstrčil
Vedúci vývoja
dev@triglaw.sk
Miriam Sabolová
Grafický dizajn
art@triglaw.sk