Po návšteve Game Access v Brne sme si dali od vývoja pauzu. Tím prešiel určitou premenou. Jednou z nich je aj spojenie s projektom DROP. Čo to znamená?
DROP
Projekt DROP som založil pred mnohými rokmi ako platformu, kde užívatelia mohli pridávať krátky obsah podobne ako je tomu na twitteri a reddite. Niečo medzi. S nástupom sociálnych sieti som svoje plány prehodnotil. Avšak bez ďalšej vízie, čo s projektom robiť som ho ďalej nerozvíjal. Doména aj napriek niekoľkým zaujímavým finančným ponukám ostala v mojom vlastníctve. Čo ďalej?
Po dlhšom uvažovaní som sa rozhodol všetky projekty presunúť pod jednu strechu. Triglaw studio sa tým pádom stáva súčasťou DROP. A nakoľko sa triglaw nestihol stať značkou tak som sa rozhodol Triglaw ponechať ako archívny názov a celý obsah v priebehu najbližších dní presuniem na nové stránky pod hlavičku drop.
Z vývoja nie len hier
Aktuálne boli všetky projekty pozastavené. Pracujem na iných, prevažne neherných projektoch, ktoré by mohli priniesť nevyhnutné financie k dokončeniu rozpracovaných hier. Jedným z nich je Cesta v čase. Ďalšie projekty sú internetové služby a kurzy, ktoré budeme zastrešovať pod hlavičkou DROP.
Vo voľnom čase sa snažím prekopať starú stránku venovanú filmovým oceneniam, predovšetkým cenám akadémie. Stará stránka sídliaca na adrese oscary.info sa premiestnila na adresu najfilm.sk, kde priebežne pridávam obsah. Zišla by sa pomoc.
V zásade vývoj na hrách sme museli pozastaviť aj z finančných dôvodov. Daň za vývoj bez vydavateľa. Ide o to, že aby sme mohli plnohodnotne pokračovať vo vývoji potrebujem zakúpiť hardware na ktorom hry budeme testovať. Alebo získať financovanie na ich port. Zvykneme robiť ešte po večeroch, ale nie je to ono.
Za ďalšie prechádzam z Unreal Engine na Godot, čo so sebou prináša svoje úskalia. O tom prečo prechádzam na godot niekedy nabudúce…
V rámci väčších projektov sme sa zatiaľ rozhodli udržiavať tajomstvo. Kto bol na Game Access už trošku vie čo sa v našich archívoch a počítačoch ukrýva. Ostatní budú musieť počkať 😉
Pridaj komentár